if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

en anonym blogg - åtminstone för nu

  2012-01-13 / 22:45:22 / Bloggen /
För tillfället, när jag precis har skapat den här bloggen, tänker jag vara anonym. Ser inte poängen med att berätta vem jag är, men jag kan säga så mycket som att jag är en tjej på sjutton år som bor i en liten stad i norra Sverige. Går andra året på gymnasiet, och ingen som känner mig i verkligheten skulle tro att det här var jag. Verkligen ingen. 

Med den här bloggen är mitt mål att nu ut till andra människor - kanske allra mest unga tjejer. Jag vet inte riktigt på vilket sätt än, det får visa sig helt enkelt. 




Mahilde

SV: Lycka till med din blogg. =D

2012-01-14 @ 06:41:39
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
sara

Har läst alla dina inlägg nu och shit, trodde helt seriöst inte att saker kunde gå så långt. Älskar hur du skriver och fortsätt bara med detta, sjukt stark och duktig är du verkligen! Har bara en fråga, varför har du inte publicerat någon bild på dig på bloggen än? Tycker det skulle bara intressant och se, kram! ♥

2012-01-20 @ 17:00:28
URL: http://sarasmile.blogg.se/
Ola

Tack.. Jag kan inte en försöka förstå din smärta. Men jag kan förstå besvikelsen.

Om du vill veta mer om mig så titta på: www.hd.se sök på Ola Liljegren

2012-03-17 @ 14:43:57
Ola

Tack.. Jag kan inte en försöka förstå din smärta. Men jag kan förstå besvikelsen.

Om du vill veta mer om mig så titta på: www.hd.se sök på Ola Liljegren

2012-03-17 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious