if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-

  2012-07-04 / 21:27:59 / Bloggen /
Hej! Mitt liv står ganska stilla just nu. Är hemma hos pappa och tar det lugnt, njuter av sommarlovet och försöker slappna av. Inte det lättaste kan jag säga! Vad jag än gör och var jag än går så vandrar hjärnan iväg, men jag antar att det är normalt när läget är som det är just nu. Ställer mig själv många frågor just nu, har fortfarande någon form av beslutsångest trots att det inte finns något beslut kvar att ta. 

Ibland kommer jag på mig själv med att befinna mig längre tillbaka i tiden än vad jag faktiskt är. Det var bara för någon vecka sedan som jag insåg att han vet om att jag anmält honom. Under rättegången kom jag till insikt med att han suttit häktad i en månad. Idag kom jag på att rättegången har varit. Det är så mycket som faller på plats först efteråt, när jag väl befinner mig i situationen är det som att jag är någon annanstans. Igår när domaren meddelade beslutet, dvs att han ska vara häktad tills domen släpps, så lyssnade jag och jag började gråta. Fem minuter senare när vi gått ut ur salen hade jag glömt bort om han skulle häktas eller bli frisläppt. Lite läskigt, huvudet hänger inte riktigt med just nu. 

Jag har anmält honom. 
Jag har varit på förhör. 
Han har anhållits och sedan häktats. 
Åklagaren har väckt åtal. 
Jag har varit på rättegång. 
Förstår det inte, lever inte i verkligheten. 



Bella

Lycka till när faller domen får man undra det?

Svar: tack! domen faller på tisdag, den 10e juli.
None None

2012-07-04 @ 23:42:38
URL: http://nogg.se/dukanbella
Anonym

Det här är kanske personligt men du sa att när du var yngre så hade du inte så bra kontakt med dina föreldrar kan vi få vet vf och hur ni fick kontakten igen du kanske inte vill svara på båda men skulle vara tacksam för svar sköt om dig

Svar: kan svara i ett inlägg senare!
None None

2012-07-05 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious