if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

My heart feels like a stone

  2012-07-30 / 19:48:47 / Våldtäkt /
Du står på mig och jag kan inte andas. Att du är där, inlåst, medan jag är här gör ingen skillnad. Du står på mig ändå, och jag kan inte röra mig. Du måste flytta på dig för jag måste gå vidare nu, jag orkar inte vara kvar i det liv som du skapade åt mig. Det räcker nu, förstår du inte det? Jag vet vad du gjorde, lika väl som du vet det. Men det spelar ingen roll nu, gjort är gjort. Det kommer alltid göra ont, förstår du, alltid. Var jag än går, vad jag än gör, vem jag än är med så kommer det alltid att göra ont. Du tog ifrån mig så mycket, kan du inte ta det också medan du går? Kan inte du prova att bära smärtan, en dag eller två? Känna hur den äter upp dig inifrån, hur den liksom tär sönder dig bit för bit tills du blir osynlig. Jag vill att du ska veta hur det känns att över en natt bli någon annan, att inte få bestämma själv över ditt liv och din egen kropp. Att någon gör saker mot dig som skadar dig för resten av livet, både innanpå och utanpå. Men hur ont allt det där än gjorde då och hur ont det än gör nu så finns det något som är ännu värre; att du förnekar det. 


Erica

<3

Svar: <3<3
None None

2012-07-30 @ 23:17:47
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Jasmine

Fina du. Jag hoppas att du finner den styrka som du behöver.
Kram

Svar: <3
None None

2012-08-11 @ 20:48:35
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious