if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Skön jävla huvudvärk

  2012-07-19 / 16:36:52 / Bloggen /
Igår var jag uppe tidigt för att träffa vänner, kom hem på eftermiddagen och efter det var det något som exploderade inuti mitt huvud. Kunde knappt röra mig, kändes som att ögonen skulle ploppa ut så fort jag hade dem öppna osv. Hade verkligen ont i hela huvudet. I ögonen, bakom öronen, i nästan, i pannan. Det fortsatte under kvällen och jag bodde praktiskt taget i duschen eftersom varmvatten är det enda som hjälper när min migrän är som värst. Detta var dock något annat än migrän, hade så ont att jag började gråta och höll på att svimma i duschen. Somnade runt tolv i alla fall, efter att ha legat i min säng hur länge som helst, och imorse vaknade jag med vanlig migrän. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag var tacksam för migrän, men den huvudvärk jag hade idag var ingenting jämfört med igår. Efter att ha tagit två migräntabletter och legat på soffan/stått i duschen större delen av dagen så mår jag mycket bättre nu och ska klä på mig och gå ut lite. Dagar som denna är man tacksam för att det finns medicin haha.. 

Varje dag väntar jag på att telefonen ska ringa och att någon ska säga att han har överklagat domen och att förhandlingen kommer tas upp i hovrätten om åtta veckor. Hittills har det dock inte hänt något på den fronten, men jag vet inte hur sådant går till. Men, jag borde väl få reda på det i alla fall? Någon borde väl ringa? Vet heller inte hur lång tid det tar att överklaga, men det har ju trots allt gått nio dagar.. Något borde väl ha hänt vid det här laget i så fall.. 

Jaja, ut var det! Affärerna här i stan stänger om en timme så ska skynda mig hehe. 


Anonym

Hej, är du trött på alla gamla vanliga vardagsbloggar? Kanske du vill läsa om rikitga tankar, känslor och åsikter istället?
Kolla in på min blogg och se om det finns någon för just dig där istället!
Kram på dig :)

2012-07-19 @ 16:55:28
Anonym

förlåt, datorn lagga, de va jag som kommentera där uppe

Svar: tack för tipset :)
None None

2012-07-19 @ 16:56:01
URL: http://honestlynoidea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious