if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-'

  2012-06-06 / 14:43:32 / Bloggen /



Matilda

SV: Tack så mycket söta du! Hoppas du också får en underbar onsdag!

Härligt att se en grymt nyttig blogg! (Y)

2012-06-06 @ 15:17:49
URL: http://tillevill.blogg.se/
Isabelle

Detsamma :)

2012-06-06 @ 16:11:07
URL: http://isabellenordenberg.blogg.se/
ewwe

Hejsan, jo allt är helt okey hoppas de e bra med dej med.. Åhh tack detsamma :D fin blogg =)

2012-06-06 @ 17:26:37
URL: http://beautybear.blogg.se/
karro

sv: Tack det samma har du en bra nationaldag!

2012-06-06 @ 17:31:31
URL: http://karroannaberg.blogg.se/
Jennfier

Sv; tack så mycket hoppas du också får en fin dag!

Styrke kramar till dig, har suttit och läst igenom din blogg, och kommer defenetivt fortsätta följa din blogg, jag hoppas han åker ditt som gjorde så här mot dig!

jag har vart med om samma som du, och jag har aldrig pratat med någon om det bara min pappa & bror, ville inte berätta något egentligen men de var oundvekligt när kirm.teknikerna kom hem till mig och hämta kläder säng kläder och undersökte mitt rum, min mamma vet fortfarande inget, och bara 4 av mina kompisar vet, & han som gjorde de mot mig o hans kompisar, dem hotade mig flera gånger, Endå släpptes han pga brist på bevis.. Fattar än inte idag, hur han kunde släppas, hans DNA fanns på lakan och allting, jag anmälde 4 dagar efter det hade hänt och jag hann få mens vilket gjorde att Gyn undersökning var lönlöst då för bevisen i mig skulle endå ha försvunnit, men på kläder lakan allt annat som fanns DNA hur kunde de va brist på bevis ? :/ kram

2012-06-06 @ 18:02:38
URL: http://jenlicious.blogg.se/
hjördis

Hej och tack för titten hos mig, har läst på din blogg och skickar dig många varma styrkekramar

Ha en riktigt fin skolavslutning och njut av sommarlovet // Hjördis

2012-06-06 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious