if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

a few days later

  2012-06-23 / 19:24:26 / Bloggen /
Det har gått fem dagar sedan jag uppdaterade här sist, och under den tiden har det hänt ganska mycket. Hatar fortfarande blogg.se's nya design, speciellt kommentar-grejen. Svar på kommentarer och sånt, det var mycket bättre förut! 

Har i alla fall sommarlov, och det är hur skönt som helst. Speciellt när man inte kan sova på nätterna och inte har något att göra på dagarna, behöver verkligen ledigheten. Har firat midsommar tillsammans med familjen, med god mat och fint väder. 

I tisdags fick jag ett samtal från polisen. Hon berättade att hon nu sammanställt hela utredningen och skickat iväg den till åklagaren. Jag var säker på att hon skulle säga att det skulle läggas ner, men hon berättade istället att åklagaren beslutat att väcka åtal. Så i onsdags, den tjugonde juni, väcktes åtal mot honom. Fick ett brev hem där det stod "åtal väcks". Efter samtalet med polisen var jag i upplösningstillstånd. Började gråta direkt när vi lagt på, det var så mycket känslor som bara väntat på att få komma ut. All stress och väntan. Sedan började jag skratta. Efter det gick känslorna upp och ner under hela dagen. Det kommer att bli en rättegång! När den blir vet jag inte ännu, men troligtvis ganska snart. Mitt liv står fortfarande ganska stilla, men det går framåt. Allt som hänt såhär långt har varit till min fördel! Obeskrivlig känsla. 

Det har även stått ännu en artikel i tidningen. En längre denna gång, med uppgifter som jag själv inte ens fått ta del av ännu. Jag frågade polisen vad han nekar till, men hon fick inte svara. Sedan får jag läsa svaret i tidningen?! Känns helt sjukt. Varför ska allmänheten få veta om inte ens jag får veta? Men nu vet jag i alla fall, så det var ju bra. Han erkänner att vi haft kontakt och att han pussat mig, men förnekar brott. Han förnekar alltså att vi gjort något mer än bara pussats. Jävla äckel. 

Nu ska jag se på tv! Hörs senare. 
 


Anonym

Fortsätt kämpa tjejen, du är den starkaste tjejen jag vet, och jag hoppas verkligen att allting går bra för din skull!

Svar: tack <3
None None

2012-06-23 @ 19:28:23
sanna

tycker nya är mkt bättre än förut men det kanske är bara jag som tycker det..

Oj, redan väcka åtal? hade du inte nyligen anmält det?

Svar: nja, nyligen och nyligen.. den 25e är det en månad sedan jag var på polisförhör, och två veckor innan det gjorde jag en anmälan. så det har tagit lite drygt en och en halv månad. men ganska fort har det gått. antar att det beror på att sexualbrott mot barn är förtursprioriterade hos både polis och åklagare.
None None

2012-06-23 @ 20:05:15
URL: http://goldensanna.blogg.se
Linda

Du är så stark,fortsätt kämpa!<3

2012-06-24 @ 10:36:44
URL: http://dansayeey.blogg.se
Linda

Du är så stark,fortsätt kämpa!<3

2012-06-24 @ 10:38:04
URL: http://dansayeey.blogg.se
Linda

Du är så stark,fortsätt kämpa!<3

Svar: tack <3
None None

2012-06-24 @ 10:39:12
URL: http://dansayeey.blogg.se
Anonym

Du är så jävligt stark helt otrolig kämpa på du klarar detta. Jag är så glad att du änmälde honom för att det finns så många tjejer där ute som du hjälper genom bloggen, ta hand om dig nu <3

Svar: tack så mycket <3
None None

2012-06-24 @ 11:23:00
Nellie

Hej. Jag har frågestund på min blogg och alla som är med får sin blogg länkad.

2012-06-24 @ 15:19:13
URL: http://nnstars.blogg.se
Teveo

Ledsen att jag inte svarat på din kommentar och tack så mkt. Trodde ärligt inte att någon läste mina inlägg :)
Önskar dig en bra dag imorgon. Du är en stark tjej som genom ditt skrivande stärker och ger mod till många i samma situation. :)

2012-06-25 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious