if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

äntligen helg

  2012-06-01 / 15:35:57 / Bloggen /
Kom hem från skolan för en stund sedan, köpte med mig cola på vägen hem och just nu sitter jag i soffan. Håller på och tvättar också, har inte gjort det på hur länge som helst så har en hel del tvätt kan jag säga. Ska spendera den här kvällen framför teven, samtidigt som jag ska tvätta och städa! Har även en skoluppgift som jag måste göra klart. Skön kväll ändå, inte rolig kanske men riktigt behövlig. 

Den här veckan har varit ganska jobbig. Inte sovit så bra och haft koncentrationen på noll, så den här helgen är verkligen efterlängtad. Idag är det en vecka sedan jag var på förhör, och alla känslor som det förde med sig har förföljt mig hela veckan. Är trött på detta redan, och ändå har det precis börjat.


Linn

Sv: desamma ! :)

2012-06-01 @ 15:49:53
URL: http://linneriksssoon.blogg.se/
Sophie

Hemskt det som har hänt och vill inte påminna dig om det (fy f**), Hoppas allt går bra och att du får bra betyg! Lycka till :)

2012-06-01 @ 16:59:37
URL: http://sophielovisas.blogg.se/
yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

bloglovinbyte?

KRAAM

2012-06-01 @ 18:33:07
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Olivia

Hejsan!

Åhh gott med en cola efter skolan. Själv har jag inte köpt cola då jag aldrig typ är sugen:)



Är du sugen på länbyte?:)

2012-06-01 @ 18:55:46
URL: http://teamhastryttarna.blogg.se/
rebecka Kristiasson

Jag kan gärna länka dig, om du länckar mig. :)



Jättefin blogg! :) <3

2012-06-01 @ 19:02:43
URL: http://rebeckaofelia.blogg.se/
Hanna <3

Ha en bra kväll! Fin blogg!

Visst kan jag länka dig, länka mig sen! =)

Tack för att du kommenterade min blogg! <3

2012-06-01 @ 19:56:40
URL: http://hannishhhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious