if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

I don't ever want to let somebody ever get that close to me again

  2012-06-05 / 19:06:20 / Våldtäkt /
När dem säger att du nekar till allt, vad är det du nekar till då? Att vi känner varandra över huvud taget? Att jag någonsin varit hemma hos dig? Att jag aldrig träffat dig? Att jag inte brukade sova på din soffa? Snälla, förklara för mig, vad är det som är sanningen för dig? 

Jag vet exakt vad som hänt. Jag minns datum. Jag minns vad jag kände, hur jag mådde, vad jag tänkte. Jag kommer ihåg hur det luktar hemma hos dig, jag kommer ihåg hur du luktar. När jag blundar kan jag se allt framför mig. Jag kan höra din röst, allt du sagt till mig upprepar sig i mitt huvud. 

Jag hatar dig för att du gör såhär. Jag har skyddat dig så länge, i fem år. Levt med detta, levt med dig i mitt liv trots att jag mer än gärna skulle se ditt namn på en jävla gravsten. Umgåtts med dig och pratat med dig som att du var en helt vanlig människa. Låtsats som ingenting när andra människor varit med, eftersom ingen skulle misstänka någonting. Förträngt hur ont det gjort att ens ha dig i min närhet. För vems skull? Inte fan var det min i alla fall. Det är din tur att skydda mig nu. Gör det här för min skull. Ge och ta, du vet? Men rättvisa verkar inte existera i din värld. 

Jag gör inte det här för att förstöra ditt liv, jag gör det här för att jag ska kunna leva mitt. Gå vidare, släppa taget. Försöka bli hel igen. Försöka lära mig att lita på människor, våga ha någon nära mig. Så länge jag vet att du lever ditt liv som om ingenting hänt kommer jag aldrig kunna lita på någon. Jag förstår inte hur man kan vara så totalt iskall. Vad trodde du? Att om du fortsatte jobba, dricka öl och köra bil så skulle det här såsmåningom försvinna? Jag var tretton år, du elva år äldre. Hur kan du ens leva med det, hur kan du ens leva med dig själv? Jag hade då inte klarat av det. 

Jag skulle så gärna vilja ta mig in i ditt huvud, förstå hur du tänker. Om du nekar, vad var det som hände då? Ingenting? Min pappa brukar säga "ljug gärna för mig, men ljug inte för dig själv". Det är precis vad jag skulle vilja säga till dig. Det är ditt samvete som kommer ta skada, om du ens har något.


Mikaela

vidrigt!! INGEN kan förställa sig det du går igenom .. hoppas allt går bra för dig, och att du hittar något ok sätt att leva och fungera som är bra för dig <3

2012-06-06 @ 15:59:17
URL: http://fysisk.blogg.se/
kim

hej, vet inte riktigt hur, men halkade in på din blogg, och jag vill bara säga att jag var med om samma sak för 3 månader sedan nu.

Vill bara säga att jag förstår vad du går igenom, och önskar dig lycka till i din anmälan och ditt liv!

2012-06-06 @ 16:38:07
Marie

Hej hej! Jodå de är bra med mig o hoppas du med får en bra dag. Fast ingen människa ska få gå igenom de du gör. Hoppas du kommer att må bättre ju mer åren går o att du får ro i både kropp o själ

2012-06-06 @ 17:43:06
URL: http://shaminelle.blogg.se/
Emmy

Hej fina du! Hamnade på din blogg och har läst igenom en stor del av den bara idag och...jag vet inte ens vad jag ska skriva....hittar inga ord...det är ju helt sinnes sjukt det du varit med om. Och ingen kan någonsin ens försöka förstå vad som hänt, hur du mår, eller hur det känns för dig. Även fast jag vet att jag inte kan göra så mycket alls för att få dig att må bra igen så vill jag bara säga att du är den starkaste personen jag någonsin hört om, att du kämpar för att en viss person inte ska få ta ditt liv och få dig att bli svag, och att du ens orkar försöka tycker jag är helt fantastiskt. Även fast jag inte känner dig eller vet hur du ser ut så skulle jag sätta vad som helst på att du är en super fin person både på utsidan och insidan. Fortsätt kämpa på Sara, för du förtjänar att må bättre! Kram

2012-06-08 @ 17:26:24
URL: http://emmyhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious