if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

  2012-03-17 / 17:15:08 / Bloggen /
O4unp747cndcb5ll9xqtyx9509bs48s5_large


Mia

Sv: Läst igenom din blogg..helt otroligt! du verkar vara en mycket stark person, all respekt till dig. kämpa på!

2012-03-17 @ 18:01:46
URL: http://miaagrundel.blogg.se/
Anneli

Tungt inlägg. Väldigt fint skrivet. Jag fick en klump i magen när jag läste det :( Det är så jävla orättvist vad en del människor (bla du då) får gå igenom i livet...

Kämpa på! Jag tror att alla får vad dom förtjänar förr eller senare så jag hoppas att din förövare får ett helvete och att du får ett fint och tryggt liv!



Kram på dig tjejen

2012-03-17 @ 18:34:05
URL: http://vanitas.blogg.se/
Wilma & Emmy

Heeej!

Tack för att du kikade in på våran blogg! Läste precis om att du hade blivit våldtagen och utnyttjad i över 2 år, är sjukt ledsen för din skull! Verkligen hemskt!:( Hoppas du mår bra nu, och självklart ska vi försöka sprida din blogg!

Kramar från tvillingarna!

2012-03-17 @ 21:53:50
URL: http://webb.blogg.se/
Nathaly

Hej ! Sen du skickade kommentaren till mig har jag läst din blogg :) jag känner att jag gått igenom en del

Av det du skriver om själv ... Men inte så lång tid :/ ush tycker synd om dig och tänker på dig även att jag varken känner dig eller träffat dig eller ens vet vem du är :( ville mest skriva att jag tänker på dig ! Kram nathaly

2012-03-18 @ 20:31:38
URL: http://[email protected]
Marie

Jätte fin blogg, jag förstår dig värkligen och allt du känner. Jag kan inte säga att jag varit med om samma sak men jag har varit med om en del tuffa saker och din blogg har hjälpt mig att se allt på den posetiva sidan. :) Och jag hoppas värkligen för alla att det svinet hamnar i fängelse och att hans dotter är säker.... Men vad jag undrar över är hur är din relation med honom nu? Om han bara kan gå förbi dig på gatan vad skulle hända då? Kallar du honom för en våldtagare, eller pedofil? Och bara ett tips, så eftersom du är anonym så spelar det inte så stor roll men det är olagligt att lägga upp folks ip adresser, men du kan ju alltid be polisen kolla upp vem det är? :)

2012-03-26 @ 16:23:53
URL: http://marieeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious