if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

~

  2012-03-30 / 15:06:47 / Bloggen /
Kom precis hem efter ett ganska jobbigt möte. Det känns i alla fall bra att saker äntligen börjar ta fart nu. Inom en snar framtid har jag förhoppningsvis energi till att ta tag i saker och börja anmäla dem. Har behövt lite tid att gråta, skrika och hata hela världen men nu börjar lugnet ta sig. Bomben är släppt liksom. Jag vet att det värsta inte är över än, men förhoppningsvis kan det bara bli bättre från och med nu. Jag har en jobbig period framför mig men för första gången någonsin ska jag kämpa för mig själv. Jag ska kämpa för det som jag vet att jag är värd. Livet är inte rättvist och många gånger tänker att jag att jag uppnått min del av all den skit som finns i världen - det är dags att använda den till något bra nu. För första gången någonsin hoppas jag på upprättelse.


carro

Tyvärr finns det inte sagor med lyckliga slut som varar för evigt. men du har rätt inställning som kämpar och det är som du säger. Du kan vända allt detta negativa som har hänt dig till något positivt. Du kan inspirera andra att inte tolerera detta. Du är stark och jag hoppas du orkar med den kamp du ska påbörja.

Styrkekramar

2012-03-30 @ 16:27:53
URL: http://carroanderssonfairytale.blogg.se/
Paulina

Du är otrolig stark, det är jättebra och det är få människor som vågar berätta om såna saker som du har gått igenom. Din blogg är otroligt bra och jag blir tårögd bara jag läser vad du har gått igenom. Hoppas du aldrig tappar självkänsla och fortsätt vara stark tjejen!!!!

2012-03-30 @ 18:57:45
Elsa - Om att ha misshandel och sexuellt utnyttjande i bagaget

Massa massa ork och styrka til dig !!! Du är grym ! <3

2012-03-30 @ 20:02:24
URL: http://detforflutna.blogg.se/
a g n e s

härlig blogg, följa varandra via bloglovin'? :)

2012-03-30 @ 22:36:23
URL: http://agneslundholm.blogg.se/
Jasmine

Det är bra. Stå på dig. Du är stark och jag tror på dig.

Kram

2012-04-03 @ 23:52:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious