if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

monday 2012-03-26 12.45

  2012-03-26 / 12:48:39 / Bloggen /
Godmorgon! Eller goddag är väl mer på sin plats kanske. Jag sitter vid mitt köksbord, har precis ätit lite mat och ska alldeles strax fortsätta plugga. Om ett par timmar ska jag ut och ta en promenad/joggingtur. Har en massa energi i kroppen idag som inte brukar vara där, bestämt mig för att ta vara på den helt enkelt. Ska även svara på lite kommentarer, jag läser alltid alla kommentarer jag får men av någon anledning svarar jag väldigt sällan, ska bli ändring på det från och med idag. Ni tar er ju tid att skriva till mig så då är det inte mer än rätt att jag gör detsamma för er! 

& Jessika.. Ännu en gång. Anonym kommentar. Jag vill att du lämnar mig och min blogg ifred. Med din attityd har du ingenting här att göra, det blir bara pinsamt eftersom jag spårat ditt ip-nummer och vet vem du är. Antingen kan du ändra din attityd och börja skriva normala kommentarer, eller så drar du härifrån.


Annica

God eftermiddag ;)

Promenad är aldrig fel! Hoppas helgen varit lugn och skön för din del.

Kram

2012-03-26 @ 14:00:01
URL: http://manonym.blogspot.com
Lova❤

Heej! Jag blir absolut inte arg av såna kommentarer. Jag har inte heller haft så lätt liv, jag uppskattar verkligen att du vågar öppna upp. You go girl!❤

2012-03-26 @ 18:19:47
URL: http://itsmyhell.blogg.se/
Jessika

Jag ställer normala kommentarer precis som alla andra! Jag ser inget fel med att fråga varför du inte anmäler så fler inte råkar ut för de? Jag förstår inte problemet.. jag har ingen bloggfan och ingen äcklig facebook så hur vill du att jag inte ska vara anonym när jag heter det jag heter?



Är de bättre och länka någon annans blogg istället? nej just precis. Jag står visst för det jag säger för jag säger att jag inte har något av det!

2012-03-29 @ 09:47:55
lina bohlin

hej

jag tycker det äe hemskt det som har hänt dig:( jag fick tårar i ögonen när jag läste detta :´(

jag ville bara säga det att vi känner inte varandra

men du verkar vara en snäll och fin tjej jag skulle vilja lära känna dig med och jag kommer att följa din blogg hoppas du kommer följa min www.liiinabohlin.blogg.se



kram lina

2012-04-01 @ 08:46:14
URL: http://liiinabohlin.blogg.se/
michaela !

You go girl ! Fortsätt kämpa !

Kramar i massor till dig.

2012-04-01 @ 10:36:25
URL: http://nattstad.se/mickaelaasvelander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious