if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

sunday

  2012-03-18 / 09:40:06 / Bloggen /
Är det bara jag eller går helgerna alltid hur fort som helst? Det känns ju som att det var nyss jag kom hem, la mig i soffan och pustade ut för att det var fredag. Imorgon är det skolan som gäller igen.. Sad but true! Nu ska jag ta en dusch och sedan måste jag städa lite, det ser förjävligt ut här! Hoppas ni får en bra dag.


Annica

Låter som du har en positiv dag än så länge? glädjer mig Och, vad gällande kommentarerna jag gett - ett enda hej i en skola till en tjej som gått ensam så länge, kan göra att hon väljer att inte ta självmord. Ett enda ord kan förändra en människas liv. Så ser jag och jag vet också hur det känns att leva på "kanten". Så, jag är bara glad över att någon kan bli glad av något jag säger/skriver. :)



lkram och hoppas du med får en bra dag.

2012-03-18 @ 10:07:39
URL: http://manonym.blogspot.com
MajaÖ

Var gärna med i Veckans blogg, vinnaren dras ikväll! http://corneliaomaja.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

2012-03-18 @ 10:44:14
URL: http://corneliaomaja.blogg.se/
Agnes sandvall

Hej , du skicka en kommentar till mig , tack så mycket <33

Jag har följt din blogg ända sen du starta den.

Den är jätte spännande.

Det är sjukt modigt av dig att skriva om det du varit med om! :)

2012-03-18 @ 14:30:41
URL: http://agneessandvall.blogg.se/
Åsa! ♥

Oj! Du måste vara en super-stark person som vågar berätta och prata om det som har hänt! :O

Jag hoppas att du kommer att få mer läsare och att personer som det har hänt saker för kan hitta din blogg och bli lika starka som du :) Lycka till! ♥

2012-03-18 @ 17:24:34
URL: http://foreeveermee.blogg.se/
w

sv: ska ta och läsa igenom din blogg senare ikväll!:]

kram

2012-03-18 @ 18:03:42
URL: http://wrenmans.blogg.se/
Anonym

Jag tycker också helgerna går för fort! Fin blogg förresten! :) Händer nått särskilt i veckan?

2012-03-18 @ 19:52:34
URL: http://matildanilsgren.webblogg.se/
peter

ha en fin dag:)

2012-03-20 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious