if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

nobody knows what she's holding back

  2012-05-15 / 19:31:34 / Bloggen /
Det är mycket nu, för mycket.
I skolan idag bröt jag ihop. Tårarna bara forsade, helt okontrollerat. Bråkade med mamma över telefon. För första gången i allt det här kände jag mig så förbannat jävla ensam. Jag är så trött på att stå på mina egna ben, kämpa för allt på egen hand. När ska någon lyfta upp mig och säga "jag hjälper dig, jag stöttar dig, vi klarar det här tillsammans"? Det kommer nog aldrig hända. 

Ångrar mig mer än någonsin. Borde hållt käften, borde aldrig ha berättat. Borde aldrig ha anmält. Fan också. Helvetes jävla fan.


Annica

Det känns inte så men det var rätt val du gjorde. Jag tror detta kommer hjälpa dig vidare, även om det inte känns så nu. <3

2012-05-15 @ 20:21:12
URL: http://studentfrunannica.blogspot.com
ingbac44

Du får inte ge upp nu.

2012-05-15 @ 21:03:41
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Elsa - Bulimi, Sexuella övergrepp och misshandel

Gud, jag blir jätteledsen av att läsa det här. Det känns otroligt jobbigt att inte kunna hjälpa dig på något annat sätt än över internet, för det är precis det där andra sättet som du behöver just nu.



Om det är någonting jag kan hjälpa dig med (trots alla mil emellan oss) vad som helst - säg bara till. Du vet vart jag finns.



KRAM

2012-05-15 @ 21:50:43
URL: http://detforflutna.blogg.se/
Jasmine

Ta vara på dig. Du är stark och jag beundrar dig. Hade jag funnits i närheten hade jag gärna stöttat dig.

Kram

2012-05-15 @ 23:00:08
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious