if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

som en blixt från klar himmel

  2012-05-13 / 16:31:27 / Bloggen /
Den här dagen började bra. Jag kände mig på bättre humör än på flera dagar, men sen bara small det. Jag var ute på stan, inne på Åhléns. Vet inte vad som fick igång det, men jag var tvungen att skynda mig hem. Väl hemma var jag helt svettig men ändå iskall, och jag hann inte mer än stänga dörren för än tårarna började forsa. Jag känner mig förföljd, och som om jag ska möta honom på stan. Fan också. 

Har fortfarande inte fått kontakt med polisen så har inte gjort det där jävla videoförhöret än. För varje dag som går blir jag mer och mer kluven, och det blir svårare och svårare att behålla kontrollen över känslorna. Jag bad om att få det gjort så fort som möjligt, så går den jävla kärringen och blir sjuk i en vecka? Hatar henne. Hatar polisen över huvud taget. Hatar allt just nu.


Annica

Förstår lite dina känslor, absolut. :( Jag har dock aldrig gjort anmälan på det jag var med om, jag tänkte att jag inte ville förstöra hans lovande framtid.

2012-05-13 @ 16:48:21
URL: http://studentfrunannica.blogspot.com
Elsa - Bulimi, Sexuella övergrepp och misshandel

Jo jag vet, det är värt det egentligen, men du vet ju hur vissa dagar kan se ut. Men det är ju så, man måste sjunka längre än någonsin för att kunna nå högre än vad man någonsin har gjort.



Jag kände mig också förföljd tiden runt förhöret och allt det där, och jag kan fortfarande göra det, men det är väl rädslan i att man har sagt det som aldrig skulle bli sagt. Det som skulle glömmas bort. Det är skitjobbigt, men jag lovar dig, en dag kommer du inse att det inte är så, förr eller senare. När den dagen kom, iallafall för mig, vågade jag göra så mycket mer och röra mig på i princip alla platser. Men tyvärr tar det ett tag tills man kommer till den insikten..



Kram

2012-05-13 @ 18:05:50
URL: http://detforflutna.blogg.se/
Martina

hej! Förlåt för att jag inte har svarat på din komentar på min blogg! Jag har varit lite oaktiv på bloggen och har inte sett kommentarerna förns nu! :) jag tänkte göra ett inlägg med svar på alla kommentarer imårn så du kan ju titta in då vid femtiden! :D

2012-05-14 @ 21:23:00
URL: http://daanceforreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious