if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

these wounds won't seem to heal, this pain is just too real

  2012-05-30 / 13:20:07 / Våldtäkt /
Vad du än har gjort mot mig så finns det inget som sårar mig mer än att du förnekar att det hänt. Jag har burit på detta så länge, försökt skydda alla inblandade. I fyra år. Jag har skyddat dig, trots att jag vet att du alltid har och alltid kommer skada mig. Jag kommer få bära detta hela mitt liv, men jag har slutat skydda dig. Det var du som startade detta, och det är dags att du får ta din egen kamp. Jag orkar inte längre, du är inte värd det här. 

Hur kan du neka till allt? Hur fan kan du göra så mot mig, efter alla år jag skyddat dig? Jag vet vad som hände den där natten och alla andra nätter, och jag tänker kämpa för det jag vet är rätt till mitt sista andetag. 

Sara, det är bäst för oss båda om ingen får veta det här.
Bäst för dig kanske, det var aldrig det bästa för mig.


CrazyNisen Fotoblogg

Vet exakt vad du känner :( värsta är att han som våldtog mig försökte be om ursäkt :O

SV: Visst kan vi göra länkbyte :)

2012-05-30 @ 19:47:57
URL: http://crazynisen.blogg.se/
CrazyNisen Fotoblogg

SV: Han skrev till mig och sa att han saknade mig. Han hade tydligen försökt skriva till mig i flera dagar.

Han tyckte att det som hände förra sommaren var nåt som hade gått snett.



Jag svarade "den dagen helvetet fryser till is och du är kastrerad då kan jag kanske tänka på saken" :)

2012-05-30 @ 19:54:58
URL: http://crazynisen.blogg.se/
Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-30 @ 21:29:16
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Emelie - Bulimi, Sexuella övergrepp och misshandel

Kämpa på vännen, du är grym !!



KRAMAR

<3

2012-05-30 @ 21:44:31
URL: http://detforflutna.blogg.se/
THEEAS | Thea Martinssln

Sv: tack för tipset om din blogg, ska absolut fortsätta att läsa den (:

2012-05-31 @ 10:08:12
URL: http://theeas.webblogg.se/
johanna

Sv: hej! :) visst, vi kan köra ett länkbyte :)

du verkar ha varit med om en hel del svåra saker i ditt liv och jag beundrar dig som väljer att dela med dig! starkt gjort av dig <3

2012-05-31 @ 16:08:28
URL: http://yuan.blogg.se/
Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-05-31 @ 16:33:14
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Liv

hej. vill bara säga att du är en tuff stark tjej som vågar berätta detta offentligt.(jag hade inte vågat) kan förstå din känsla hur han kan neka till allt detta... fy vad hemskt. hoppas allt löser sig. många starka kramar till dig. lycka till

2012-06-03 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious