if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Just another wednesday morning

  2012-11-07 / 06:04:16 / Bloggen /
Ja som ni såg igår så skickade jag iväg min bok till två olika förlag, Norstedts och Bonniers! Känns lite smått overkligt måste jag säga, men otroligt spännande. Får svar om sisådär tre månader. Att skriva den har varit sjukt svårt men samtidigt väldigt roligt. Jag vet att det har varit bra för mig och att det har hjälpt mig att bearbeta saker. Igår när jag läste igenom den tillsammans med en vän så insåg jag hur mycket av mig själv och mina tankar den innehåller. Det är en sammanfattning av hela den här tiden, först och främst av allt som har hänt men också av alla mina känslor. På något sätt så känns det som att den är mig själv, fast vänd ut och in. 

Idag väntar skolan. Fick reda på för tjugo minuter sen att jag inte behöver jobba idag på morgonen nu nu ska jag gå och lägga mig och sova ett par timmar till. Behövs verkligen kan jag säga! Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare. 


Tumblr_m6193c3srh1r7ee0jo1_500_large


Annica

Håller tummarna för dig! =)

Svar: tack :)
None None

2012-11-07 @ 07:03:30
URL: http://studentfrun.blogspot.com
Jasmine

Verkligen roligt! Jag hoppas att det går vägen för dig, det hade ju varit kanon. Då vill jag gärna läsa din bok. :)
Kram

Svar: hihi :) ja isåfall kommer den ju ut! kram
None None

2012-11-19 @ 12:05:29
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious