if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

10/9

  2012-09-10 / 08:22:18 / Bloggen /
Hej på er! 
Uppdaterar nästan aldrig här längre känns det som, men det finns inte så mycket att skriva nuförtiden. Jag mår bättre och bättre, har tagit mig igenom en väldigt jobbig period och just nu försöker jag bara lämna allt som varit bakom mig och sikta framåt istället. 

Mamma har varit hos mig hela helgen. Har hittat på en massa saker! Nu har hon åkt hem så det känns lite tomt och ensamt, men vi ses nog snart igen. 

Idag är den sista dagen på min resa inom rättsväsendet eller vad man nu ska kalla det. Domen från Svea hovrätt släpps idag klockan elva och jag ska hänga på telefonen fram tills dess. Sen är det över. Klart. Färdigt. SÅ JÄVLA SKÖNT. 

Jobbat nu på morgonen men nu ska jag packa väskan och dra iväg till skolan. Ha en bra dag och hoppas ni fått en skön start på veckan. Pussen


Annica

Du, gosse vad härligt att läsa hur det gått för dig. Jag har tyvärr tappat bort ditt mobilnummer :( Så har inte kunnat smsa dig och frågat hur det är. Själv har jag kommit in i en ny period i mitt liv - som gravid! Så otroligt härligt alltså!

Stora och varma kramar!

Svar: Hej!! Åh, som jag väntat på något från dig. Samma här! Min mobil gick sönder så blev tvungen att byta. Alla kontakter försvann! Grattis <3 Idag fick jag reda på att Svea hovrätt fastställer tingsrättens dom, tre år!
None None

2012-09-10 @ 11:25:32
URL: http://studentfrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious