if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

På Facebook!

  2013-01-06 / 15:04:02 / Våldtäkt /
 


Jonnah

Hej, brukar inte kommentera oså vanligtvis,
men ville bara säga att fyfan va du är stark som har orkat med detta och att du vågar stå för det och visa världen det! Du ska verkligen vara sjukt stolt över dig själv, du verkar vara en riktig kämpe sara! :)

tänkte påpeka att jag har en aning om vem du är eftersom jag har bott i falun förr :) och det är kul att se hur din video har spridit sig ända till göteborg,
många av mina vänner här borta har sett den från olika håll :) STYRKEKRAMAR till dig, du är stark!! :)

Svar: Hej! Åh, tack så jättemycket fina du, gud vad glad jag blir! <3
None None

2013-01-06 @ 19:26:43
URL: http://nattstad.se/jonnahjosefin
Patricia

Vill bara berätta hur stark du är som vågar prata om det öppet! Beundrar dig verkligen! <3
Men hur bestämde du dig för att anmäla honom?
Jag själv är i den sitsen där jag funderar på och anmäla en kille, dock var det som han gjorde mot mig inte lika illa som du har varit med om.

Det som hindrar mig är för att jag tror inte det är lönt det, för jag har inte tillräckliga bevis. Men skulle du anmäla fast du visste att han inte skulle få något straff, bara för att visa att det är fel gjort av honom?

2013-01-07 @ 21:01:21
Anonym

Vill bara berätta hur stark du är som vågar prata om det öppet! Beundrar dig verkligen! <3
Men hur bestämde du dig för att anmäla honom?
Jag själv är i den sitsen där jag funderar på och anmäla en kille, dock var det som han gjorde mot mig inte lika illa som du har varit med om.

Det som hindrar mig är för att jag tror inte det är lönt det, för jag har inte tillräckliga bevis. Men skulle du anmäla fast du visste att han inte skulle få något straff, bara för att visa att det är fel gjort av honom?

Svar: Tusen tack! ♥ Ja, jag skulle anmäla bara för att visa att jag inte accepterar det han gjort mot mig!
None None

2013-01-07 @ 21:02:36
E

Hej, såg precis din video på facebook. Jag har varit med om exakt samma sak men jag anmälde inte. Din video fick mig att börja gråta, det har gått fem år sen jag blev av med honom. Allt slutade med en polisanmälan om misshandel men jag anmälde aldrig våldtäkterna då jag tyckte att allt var mitt fel. Men du är en stark tjej, och som du sa, det blir bättre! Fast jag går fortfarande och mår dåligt över det som hänt. Men tack vare din video känner jag mig inte lika ensam. Så vill bara säga tack!

Svar: Hej Evelina! Och förlåt för sent svar.. Du är stark och jag lovar att det kommer att bli bättre. Det kanske alltid kommer göra ont, men inte på samma sätt. Kramar till dig och tack själv! ♥
None None

2013-01-08 @ 00:17:17
Aggge

Underbara tjej! Du är så djävla stark och modig och jag beundrar dig.
Jag är glad för din skull att du fick upprättelse genom att sätta aset bakom galler.
Önskar dig allt gott
/en som oxå har ett antal våldtäkter bakom sig

Svar: tack så mycket! <3
None None

2013-01-08 @ 00:32:36
Eva

Spreading to Göteborg? Impressive...
Men låt mig toppa... Har just sett din video, i Florida, USA.
Wish you ALL well. Din styrka är inspirerande.
/eSc

Svar: ÅH GUD!!! Vad häftigt! :D <3 tack så mycket!
None None

2013-01-08 @ 00:49:45
Sara

Vad stark du är! Beundrar dig, kämpa på! Kram Sara

Svar: Tusen tack! <3
None None

2013-01-08 @ 02:03:16
Sussie

Hej Sara!

Jag är själv mamma till en dotter som är 14 år och jag grät när jag såg din film på Fb!
Samtidigt blev jag glad över att du har orkat gå ut med detta så andra som har upplevt samma sak kanske vågar berätta istället för att må dåligt i det tysta!
Önskar dig all lycka till i framtiden <3
Kram Sussie

Svar: Hej! Åh, tack så jättemycket Sussie! All kärlek till dig och din dotter. ♥ kramar
None None

2013-01-10 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious