if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-

  2012-07-31 / 12:35:50 / Våldtäkt /

Jag hatar det här så jävla mycket. Alltihopa. Du är skyldig mig så mycket, du kan väl åtminstone ge mig det här? Stå för vad du gjort. 


sofia

Sv: Starkt av dej att anmäla, verkligen ingen ska behöva bli våldtagen! Hoppas du mår bättre idag!

Svar: tack! <3
None None

2012-07-31 @ 19:23:50
URL: http://sfias.webblogg.se
angelica

Hej, första gången jag är inne på din blogg. Jag ryser och jag tuppar av lite när jag läser det du har skrivit. Jag vet inte hur gammal du är, om du är 12 eller 26 år, så är du grymt duktig som sätter mannen/jäveln på plats. Du hjälper dig själv och räddar förmodligen andra flickor.

Jag är LIVRÄDD för att bli våldtagen! Jag blir typ bara räddare och räddare för varje dag, delvis för att jag tycker att det väldigt ofta skrivs om våldtäkter runt om i Sverige. 1 våldtäkt är 1 för mycket. Jag hejar på dig, vad som än händer med jäveln.

Svar: Hej, vad roligt att du hittat hit. Jag är arton, men allt hände när jag var tretton/fjorton/femton. Tack så mycket, det känns skönt att ha gjort det. Ja, våldtäkter är ganska vanligt i dagens samhälle känns det som. Man läser ju om nya fall hela tiden. Värt att nämnas är väl dock att den vanligaste våldtäkten är den som sker i hemmet, där offer och gärningsman känner varandra sedan tidigare. Det är inte alls lika vanligt att bli överfallen av en främling, även om det så klart också händer. Tack! <3
None None

2012-08-08 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious