if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

En dålig dag

  2012-11-12 / 19:43:54 / Våldtäkt /

Ibland orkar jag ingenting alls. Det finns dagar då jag knappt vill resa mig upp ur sängen. Jag vet inte vad det beror på. Jag antar att det finns mycket kvar på insidan som bubblar till ibland. Jag är skör och lättpåverkad och när jag mår dåligt tar jag åt mig extra mycket av allt.

Idag vill jag inte andas. Allt gör bara ont.



Malin

Jag har följt din blogg enda sedan den startades upp, du är så stark. Är så hjälpt av dig, för jag har insett att jag inte är ensam. Jag har ännu inte gått steget att göra en anmälan, men du har fått mig att börja tänka seriöst på det. Jag är dig så tacksam. Jag hoppas att du får din bok publicerad, alla bör läsa din historia och din väg. Ta hand om dig, kram.

Svar: Började nästan gråta nu. På riktigt. Jag lovar. Syftet med min blogg är att hjälpa andra och att höra att jag har gjort det känns så skönt, som en bekräftelse på att det verkligen lönar sig att skriva. Tack Malin. Tack för att du läser och för att du skriver till mig, och tack för att du är så jävla stark som överväger att göra en anmälan. Det här samhället behöver fler som du. Jag finns här om du behöver råd eller tips eller bara vill prata, skicka ett mejl om du vill! Kram på dig! <3
None None

2012-11-12 @ 23:32:32
Annica

Kram, när du mår så skicka ett sms till mig. Jag vill bara krama om dig, visa att det faktiskt går finna bra saker i de dåliga dagarna med.

Svar: Jag får bli bättre på att göra det, tycker det är så jobbigt att släppa in någon i bubblan bara så håller mig helst för mig själv. Tack för att du finns fina du! <3
None None

2012-11-13 @ 06:16:09
URL: http://studentfrun.blogspot.com
Emmy

Du är stark och du klarar detta. Styrkekramar till dig du otroliga flicka!

Svar: Åh, tack :') glad jag blir <3 kram!!
None None

2012-11-13 @ 15:14:11
URL: http://striped.blogg.se
sandra

vet att de här är andra kommentaren men allvar men blir ju deprimerad när man läser de ena och de andra och hur du försöker resa dig upp och fortsätta gå mot din framtid, de är alltid bra att du göra de! vet att man kan ha svåra tider ibland och de du har haft är typ svårast och jag förstår det.
och de där me författare, enligt mig så tycker jag att du kommer verkligen bli en i din framtid om man ser hur du skriver, de är verkligen en bok de du har skrivit :)
ibland kanske man inte orkar me sitt liv de har jag haft flera gånger särskilt i skolan där de går runt heeela tiden me rykten om mig, okej de är rykten men fortfarande de sårar en lika mycket som nån man älskar gör slut.. men du tjejen be strong! <3

läs gärna min andra blogg:
www.iiitsnevereasy.blogg.se

om du har kik, så skriv till mig så skriver jag vad användarnamnet är och lösenordet ! :)

Svar: Hej! Tack så mycket för din kommentar, vad glad jag blir. :-) Som du säger så har alla människor jobbiga perioder i sina liv och jag befinner mig i en just nu, men jag hoppas att det blir bättre snart. Det du skriver om rykten gör mig ledsen, för jag vet hur jobbigt det är att inte kunna försvara sig eftersom man inte alltid märker när någon pratar bakom ryggen på en. Men jag tycker du är stark som orkar med det!

Du kan mejla lösenordet till mig om du vill, [email protected] :-) kram på dig och be strong du med! <3 finns här om du behöver prata.
None None

2012-11-14 @ 15:43:18
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

En mkt intressant blogg har du!

Starka du. Ibland önskar jag att jag också hade startat en anonym blogg från början och kunde skriva av mig ännu mer.

Kram till dig

Svar: Tack så mycket! :) det kan du ju fortfarande göra, du kan ju ha två bloggar! Kram
None None

2012-11-14 @ 21:19:31
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious