if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Tisdagstankar

  2013-01-22 / 16:19:00 / Bloggen /
Den där känslan när man kommer hem, byter om till myskläder och sätter sig i soffan.. - obeskrivligt skönt. 

Skolan går ganska bra just nu. Fick grym feedback på min slutuppgift i Religion A så har fått tillbaka lite motivation. Skolan har känts som en uppförsbacke ett bra tag nu. Motivationen kommer och sen försvinner den igen, jag påbörjar uppgifter med energi i överflöd och sedan får jag slita för att få ihop resten. Vet inte riktigt varför, tror det beror en del på allt som hänt runt omkring. Det har varit så himla mycket nu ett tag och jag har lagt all fokus på det, skolan har inte känts lika viktig på något sätt. 

Men, räknade ut idag att det är 143 dagar kvar tills studenten och jag ska fan i mig kämpa som en idiot. Har släppt mitt mål om att gå ut med högsta betyg i alla ämnen. Ska gå ut med MVG i allt utom franska och matte istället, men det är fan ta mig bra det med! Matten får jag kriga för ändå, utan att nå till topp, och jag har inte energi eller motivation till att kämpa ihop något mer än ett godkänt just nu. 

Nu ska jag äta lite mellis och sedan byta om ännu en gång och gå och träna! Men innan det ska jag på ett möte. Vi hörs :-) kram!



Linda

Gillar du att dansa? Är du bra på att rita? btw Du är så jävla stark go girl! :D

2013-01-23 @ 16:18:02
URL: http://Nightbird.blogg.se
Annica

Vännen... Jag har startat en ny blogg. Så du vet var du hittar mig ;-)

Svar: ja okej :D du byter ju hela tiden!
None None

2013-01-23 @ 19:38:11
URL: http://minstundilivet.blogspot.com
Annica

Haha.. :p Ja, men har faktiskt hållit mig till en blogg i mer än ett halvår nu med senaste bloggen :p

Svar: Bra jobbat :D
None None

2013-01-26 @ 11:52:03
URL: http://minstundilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious