if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Det gör ont att veta, lika ont att undra.

  2014-05-18 / 20:19:26 / Bloggen /

Tänk om jag gör fel. Tänk om han egentligen är mannen som jag ska dela mitt liv med, om han är min "en gång i livet". Jag älskar honom.

Men. Nej. Kärlek ska inte göra ont, inte vara svårt. Det ska vara glädje hela tiden. Inte bråk, inte skrik. Inga tårar. Aldrig somna som ovänner och vakna upp och känna sig bakfull av smärtan i hjärtat. Det ska vara naturligt att vara tillsammans och ingenting man behöver kämpa för. Jag vill ha ett förhållande som jag inte ska behöva försvara för mina vänner och min familj, det ska vara självklart varför vi ska vara tillsammans. Det ska synas, det ska märkas. Alla ska känna det. Men ingen känner det.

Jag kommer alltid att älska honom och en del av mig kommer alltid längta tillbaka till hans famn. Men sanningen är den att jag har tappat bort mig själv i allt det här. Ser saker jag kämpat hårt för att nå glida längre och längre ifrån mig. Och det är fel. Vi är fel.

"I think we were right but we did everything wrong."



4everfine

Starkt och modigt att behöva ta ett så svårt beslut. <3

Svar: tack <3
None None

2014-05-19 @ 22:40:08
Cassie

Hej!
Synd att du har slutat skriva, gillade att läsa texterna här. Men förstår om du inte orkar. Så jag startade upp en egen blogg om mina övergrepp och tiden efter
Tidsliv.blogg.se
Ta hand om dig!

2016-04-01 @ 13:45:11
URL: http://Tidsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious