if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

♥♥♥

  2012-07-31 / 23:06:21 / Tankar /
Eftersom detta är en så kallad anonym blogg så kan jag inte skriva några namn, men jag vill ändå tillägna ett inlägg till några väldigt viktiga personer i mitt liv just nu! 

S - min andra halva, den finaste människan på hela jorden. När allting känns tungt är du den som lyfter upp mig, du är den som får mig att orka även i mina allra svagaste stunder. Tillsammans har vi gått igenom så mycket, saker som jag vet att jag aldrig skulle klarat av utan dig vid min sida. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. 

C - världens bästa vän. Tack för att du alltid finns där när jag behöver dig, du betyder så mycket. Loveyou! 

E  - du är en sån där person som man stöter på av en slump och inte riktigt kan välja själv om man vill träffa eller inte. Det hade kunnat gå åthelvete som alla andra gånger, men istället gick det åt motsatt håll och jag är så glad att det var du som mötte mig i väntrummet den där dagen för fem månader sedan. Utan dig hade jag aldrig tagit mig hit, det är jag helt övertygad om. Jag har dig att tacka för så mycket, även om det är ditt jobb att hjälpa "såna som mig". Utan dina visa ord och alla råd jag fått på vägens gång hade den varit betydligt svårare att vandra. Jag trodde aldrig att jag skulle längta efter möten på BUP, men det gör jag nu. Jag ser fram emot att gå dit för det ger mig så mycket, det skapar verkligen ordning i mitt annars så röriga huvud. 

Det finns så klart många andra fina och minst lika betydelsefulla människor i mitt liv. Mina närmaste vänner, mina föräldrar, övrig familj, många av er läsare och så vidare. Skulle ta hela natten att skriva de rader som alla förtjänar. Har ingenting emot att göra det, men på det här sättet blir ingen glömd. Jag älskar mitt liv även om det innehåller mycket skit, människorna i det är vad som får mig att orka. Kärlek och tacksamhet, ni är värd allt. 


onlyerik

hoppas allt går bra från den hemska som har hänt !

Svar: tack!
None None

2012-08-01 @ 02:27:54
URL: http://onlyerik.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious