if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

huvudet håller på att sprängas

  2012-03-28 / 18:14:33 / Anonymt /
Jag vet inte hur jag ska förklara den här känslan. För första gången någonsin har jag lagt över allting jag vet om mig själv, allting jag varit med om, i händerna på någon annan. Jag har aldrig litat på någon på det sättet, men nu har jag äntligen valt att göra det. Det känns helt fel. Men ändå så skönt. Jag känner mig så tom, som om jag lämnat bort en bit av mig själv. När man har hemligheter för länge så blir de till slut en del av en själv, svårt att förklara men så är det iallafall.. Sjukt


Anonym

blogving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

2012-03-28 @ 18:52:20
m'

Har läst typ hela din blogg, och jag tycker så är så jävla stark och jag blir tårögd för att du ens orkar ta upp detta i din blogg och ja vad ska jag säga.. Du är stark, verkar underbar och är en fantastisk människa! Kärlek till dig!

2012-03-28 @ 18:58:56
URL: http://insidemee.se
- Sofie,*

Skönt att du litar på nån efter att inte ha litat på folk på ett tag. Förstår den biten. De har hänt grejer i mitt liv som fick mig att inte lita på nån även de som jag hade litat på innan jag träffade den här personen. <br/>De är inte bara svårt att berätta tycker jag. Svårt att veta hur personen kommer reagera och vad man får tillbaka. <br/> skönt att öppna upp sig inför folk som man litar på och gillar att hänga med osv.

2012-03-28 @ 19:58:28
URL: http://Http://Soffiiiskriver.blogg.se
Sofia & Antonia - tvillingbloggen

svar: Det är ingen fara, vi gillar kommentarer (haha). Jag läste lite ur dina inlägg och blir så otroligt ledsen, jag kan liksom inte förstå hur jobbigt du måste ha det.. Hoppas att det uppåt! Massor av varma kramar

2012-03-28 @ 22:01:13
URL: http://antoniasofia.blogg.se/
Lova❤

Vet hur du känner dig...

2012-03-28 @ 23:24:35
URL: http://itsmyhell.blogg.se/
Elsa - Om att ha misshandel och sexuellt utnyttjande i bagaget

Det där är så hemskt. Verkligen. Been there done that, ungefär. Nej men samtidigt som det är fruktansvärt läskigt att våga lita på någon så är det samtidigt befriande när man väl vågar. Men, det finns en hake... När det är så få personer som man faktiskt litar på så finns risken att man blir beroende, jag har blivit det av min psykolog. Det är inte roligt, men det är samtidigt skönt att hon finns. Så var beredd, dagen när den här personen åker iväg på semester kommer nog så småning om, man känner sig verkligen halv. Är där just nu. Men håll hårt om den här personen, det kommer löna sig i längden.

Kram

2012-03-29 @ 13:32:16
URL: http://detforflutna.blogg.se/
Patricia

Du är stark!

2012-03-31 @ 13:20:28
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious