if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Det här är jag :-)

  2013-01-01 / 13:00:58 / Anonymt /
Okej, here we go. 

Jag har nu drivit den här bloggen anonymt i ungefär ett års tid. Det har varit ett extremt jobbigt år för mig och jag har gått igenom väldigt mycket. När jag startade den här bloggen befann jag mig på botten och jag såg inga utvägar. Idag är jag en helt annan människa med tusen nya erfarenheter i bagaget. När man läser igenom allting jag skrivit så ser man hur jag förändrats på vägen, jag gör det iallafall. Den här bloggen är verkligen jag under hela den här tiden. Jag har tänkt många gånger att jag kanske borde vara anonym föralltid, men sen slår tanken mig, varför då? För att jag skäms? För att jag inte vågar stå för allt jag skriver här? Jag skäms inte, det får han göra. Och allting jag skrivit här är mina tankar och känslor och allt det står jag också för. 


Hej! :-) 
Jag heter Sara Stille och jag är arton år gammal. Den åttonde augusti år 1994 föddes jag utanför Stockholm. Ett år senare flyttade jag till Dalarna, och det är även där som jag är uppvuxen. Min barndom spenderade jag i en liten stad som heter Säter, och i de områdena har jag fortfarande min familj kvar. Själv bor jag sedan ungefär två och ett halvt år tillbaka i Hudiksvall där jag går tredje året på gymnasiet med inriktning samhälle. I mars ska jag söka till jurist på Stockholms universitet, Örebro universitet och Uppsala universitet. Så i höst flyttar jag (om jag kommer in). 

Nu vet ni vem jag är :-) puss! 
 


Zombie - Devouring Brains Since 1984

Hej Sara! :)

Svar: Hej! :)
None None

2013-01-01 @ 13:37:12
URL: http://voodoobunny.se/blogg
Ida

Tycker att det är modigt av dig att du går ut med detta i din blogg :D♥

Svar: Tack så mycket fina du! <3
None None

2013-01-01 @ 14:22:36
URL: http://meeida.blogg.se
Fanny

Modig du är!!! Tusen kramar till dig starkaste tjejen<3

Svar: Åh, tack! Kramar till dig med <3
None None

2013-01-01 @ 14:43:49
SOFIE - It's all about rock and roll

TJENA FAN MIN COOOLA SISTAH <3 :DD

Svar: TJO BEBE <3
None None

2013-01-01 @ 18:02:42
URL: http://justanotherdevil.blogg.se
Mirja

Håller med dom andra: du är sjukt modig som gör det här :) sjukt stark är du också!

Ditt hår är förresten to die for, haha :)

Svar: Åh, tack så mycket! <3 Och tack :D hihi
None None

2013-01-01 @ 20:24:56
URL: http://mmmirja.blogg.se
Anonym

Du är verkligen modig! Och sjukt fin :)

Svar: Tack! <3
None None

2013-01-05 @ 15:30:43
Jasmine

Modigt av dig att våga gå ut så öppet om vem du är.
Kram

Svar: Tack! <3
None None

2013-01-05 @ 22:46:24
URL: http://rosanatt.blogg.se
Charlene

Behöver du en vän (om du kommer in på sthlms univeristet) så är jag en riktigt bra kandidat =)
haha, ta hand om dig, du är grym!!!

2013-01-07 @ 21:45:44
URL: http://tjochalle.blogg.se/
Amanda

Hej! Tycker du är en riktig stark person, såg ditt klipp på facebook :) Måste bara fråga dig , jag älskar ditt hår på den här bilden är det mörk röd färg eller ?

Ha det så bra Sara!

Svar: Tack så jättemycket! ♥ Ja, det är mörkröd! :)
None None

2013-01-08 @ 21:53:38
Julia

Hej!
Hittade din blogg idag. Sitter mållös, du verkar vara en helt fantastiskt stark person och jag hoppas verkligen att resten av ditt liv blir precis som du önskar.

Det är förresten grymt att du ska söka till juristprogrammet, jag pluggar till jurist i Örebro och det är awesome :)

Kram

Svar: Tack så jättemycket! ♥ Oj, då måste jag bara fråga: var det svårt att komma in i Örebro? Hur många poäng hade du? Kramar!
None None

2013-01-09 @ 19:26:47
moa

det du har gått igenom är hemskt.
och att du vågar att gå ut med det är väldigt starkt!

ha det bra finaste du!
kram

Svar: Hej :) tack så jättemycket! <3 kramar
None None

2013-01-10 @ 16:40:33
amanda <3

You go girl haha! :D Vacker är du också!! :D kramis!

Svar: Förlåt för sent svar :-) Tack så jättemycket <3 kramar
None None

2013-01-10 @ 20:56:27
URL: http://amandamj.blogg.se
Anonym

Mycket bra video och jag hoppas att många ser och förstår det du vill förmedla! Starkt av dig att våga, vilja och orka hjälpa människor genom att berätta om det! Kämpa på!

2013-01-24 @ 16:07:01
Isabella

Mycket bra video och jag hoppas att många ser och förstår det du vill förmedla! Starkt av dig att våga, vilja och orka hjälpa människor genom att berätta om det! Kämpa på!

Svar: Tusen tack :)
None None

2013-01-24 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious