if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Upptagen dag!

  2012-04-03 / 20:42:30 / Bloggen /
Hör av mig mer imorgon, puss!


Daniella ♥

frågestund på bloggen - http://daaniellaa.blogg.se/2012/april/fragestund.html?_tmp=a914d5f6f99f2ea5f8f133a506a678b3680a9250



fråga vad du vill :)

2012-04-04 @ 16:27:53
URL: http://daaniellaa.blogg.se/
Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-04 @ 20:28:52
Anonymt!

Hej!

Jag är glad att du kommenterade just min blogg! Jag kan inte säga att jag vet precis vad du har varit med om men jag kan berätta såhär:



Jag har 3 "vänner" som jag är med väldigt mycket i skolan och så, men jag vet inte om jag ska kalla dom vänner efter de jag har gått igenom med dom. Jag kan inte känna mej trygg med dom. Jag hamnar ofta utanför och dom bryr sej aldrig. När jag inte är utanför så klänger dom på mej som små apor hela dagen och jag får inte en lugn stund för mej själv. På somrarna är dom alltid med varandra och jag brukar inte få vara med när jag frågar. Jag har fått vara med några gånger men då klänger dom på mej eller skiter i mej totalt. Jag vet att dom pratar massa skit om mej hela tiden bara jag vänder mej om. Jag har andra kompisar som har varit med dom pratar med dom och fått höra allt skit dom sagt om mej. Dom ljuger för sina föräldrar och säger att jag har gjort saker som dom egentligen har gjort. I 3:an så tog dom en av dom ifrån mej mina kompisar. Jag fick alltid gå runt själv och jag går nu i 6:an men är ändå kvar med samma problem och med samma "kompisar". Det känns för svårt för att bara gå iväg och göra dom sura. Men jag har aldrig känt att dom står vid min sida precis som jag alltid gjort för dom. Jag har bara fått massa skit om jag gör fel. Detta måste få ett slut! Men ingen av dom verkar fatta..



Tacksam för svar, kikar in här litet då och då så svara gärna här. Kram

2012-04-05 @ 12:37:59
Anonym

Jag kommenterade nyss om en del av mitt liv om mina 3 kompisar, vill inte lämna namn eller blogg adress utifall mina kompisar skulle läsa men här kommer de iallafall om du inte godkänner denna kommentar Men bloggadress finns där uppe

2012-04-05 @ 13:08:39
URL: http://memylifeandyou.devote.se
ClaraS

Din header är så betydelsefull...!

-Bloglovin' byte? :-)

2012-04-05 @ 20:11:18
URL: http://topelite.blogg.se/
Josefine

Jag måste bara säga att jag tycker att du är jäkligt cool. Du verkar ha varit med om en hel del, men ändå så driver du bloggen och liksom talar ut om det. Och du gör det på ett så grymt bra sätt.



Hoppas att du har det bra! :)

2012-04-05 @ 21:02:42
URL: http://sigridmaria.blogg.se/
Veronica martin

jag behöver lite köp hjälp! kommentera gärna mitt inlägg och säg vad du tycker! kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious