if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Dags att släppa taget nu

  2012-12-30 / 11:41:27 / Anonymt /
Idag har jag bestämt mig för att släppa min anonymitet. Jag vet inte hur än, men jag kommer att göra det. Som det kontrollfreak jag är blir detta jävligt svårt. :-) 

Tumblr_mfu9ngpwgr1s1ed7eo1_1280_large


Annica

Och du vet jag finns för dig vännen, bara smsa om det känns jobbigt eller så. <3

Svar: Tack du fina! <3
None None

2012-12-30 @ 12:54:35
URL: http://studentfrun.blogspot.com
Malin

Du är en av dom starkaste människor jag någonsin känt till. En sån enorm inspirationskälla. Tack för att du orkat kämpa - och blogga - dig igenom det här och ge mig, och många andra, en sån insikt. Att det faktiskt går. Med rätt stöd, så går det faktiskt.

Jag har börjat komma iväg, påbörjat min resa. Största delen just på grund av din blogg. Dom dagar jag känner mig som trasigast, äckligast och ensammast så klickar jag in här, och inser att det faktiskt inte är så.
Det finns andra som vet hur det känns. Som vet hur det är. Vilken jävla bergochdalbana livet kan vara. Och som klarat sig på vägen. Varför skulle då jag tvunget behöva vackla? Du håller mig ofta på benen med dina rader.

Det här är andra gången jag lämnar en kommentar. Följt varenda steg på din väg. Men efter varje gång jag läst så blir jag helt stum och fingrarna glömmer hur man gör.

Du är stark.
Tack!

Svar: Fantastiska, underbara människa. Jag vet inte vad jag ska svara för jag tror inte att några ord i världen kan beskriva känslan du precis framkallade i min kropp. Helt otroligt vad glad jag blir, sitter här tårögd just nu.
Det gör mig glad att veta att du håller dig på fötterna och att du fortsätter framåt. Nästa gång du ser dig själv i spegeln så hoppas jag att du är stolt över dig själv, det måste du vara. Du är så otroligt stark och jag lovar att jag finns här varje steg du tar, bara en knapptryckning bort om du behöver mig. <3

DU ÄR STARK.
<3
None None

2012-12-30 @ 18:45:21
URL: http://mizze.blogg.se
elin stridh

spännande :D
Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Ja! :) använder tyvärr inte bloglovin :(
None None

2012-12-30 @ 23:05:12
URL: http://elincecilia.com/
elin stridh

gott nytt år :)

2013-01-01 @ 11:49:46
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious