if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

16.12

  2012-06-11 / 16:15:22 / Våldtäkt /
Somnade fem imorse och vaknade strax innan nio när polisen ringde. Hon hade några frågor, och sen passade jag på att fråga vad hon tror kommer att hända. Hennes svar var "det är svårt att säga, det är alltid svårt i fall som dessa när ord står mot ord och det inte finns några direkta vittnen. Men samtidigt finns det ju mycket runtom, som andra har berättat. Men det är inget jag kan svara på, det är åklagarens beslut." 
Jag blev inte direkt klokare. Hon trodde också att han skulle omhäktas, dvs att man förlänger utredningen och skjuter upp beslutet om att väcka åtal. 

Skjut mig nu bara. Sätter halva mitt liv på att han kommer komma ut. Jag orkar inte det här. Om han går fri så kommer jag aldrig våga gå ut igen. HELVETE


Bella

Hej
Egentligen sitter jag och googlar viktbloggar men ja jag hamna här hos dig.
För många år sedan blev jag också våldtagen jag var 8år och gick in helt i apati ochh destruktivitet.
Idag är jag 24 sambo sedan länge och vi är en underbar son det som skedde den dagen har alltid präglat mig idag släppte alla hämningar och ja jag orka knappt resa mig ur sängen idag var som det gick upp för mig på riktigt
Svårt att förklara vet inte ens varför jag skrev detta men lycka till

Svar: Hej! Åh, vet inte vad jag ska säga. Så hemskt! Men glad för din skull, att du har ett bra liv nu. Jag tror att det är viktigt att ha såna dagar då allt bara känns skit. Om man går runt och mår bra hela tiden så innebär det att man stänger inne de sämre känslorna. Går du och pratar med någon? Jag går på BUP och det hjälper mig otroligt mycket.
None None

2012-07-04 @ 23:40:37
URL: http://nogg.se/dukanbella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious