if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

dear god, please stop the anger building up inside me

  2012-06-06 / 20:07:28 / Våldtäkt /
Jag trodde jag visste var jag hade dig. Att du stöttade mig, att du förstod varför jag gör som jag gör just nu. Jag har ju förklarat för dig, mellan fyra ögon. Jag trodde du förstod. 

Att du ens kan säga alla dessa ord till mig. Att jag ljuger, att jag borde tänka på vad som händer med hans dotter, att jag borde tänka på vad som händer med dig, att det kommit lögner ur min mun förut. Att du över huvud taget sitter och skrattar på andra sidan telefonen? Jag är så besviken och det gör så jävla ont. 

Jag har hört människor säga att blod är tjockare än vatten, och jag antar att det stämmer. Det är din jävla son, och jag hatar er lika mycket båda två från och med nu. Men att du försvarar honom, när det är han som har gjort fel? Det är bara sjukt. Du säger att jag borde tänka på någon annan än mig själv, det är det jag har gjort i fem år. Och om jag borde det, så borde väl han också ha gjort det? Tror du att han tänkte på sin dotter, på vad som skulle hända med henne? Nej, klart han inte gjorde. Och ärligt talat, hon är inte mitt ansvar. Det var han som borde ha tänkt på vad som skulle hända med henne, inte jag. 

Jag är inte dum, jag förstår att det här är svårt för dig också. Jag förstår att du inte orkar ha någon kontakt, att du inte orkar med situationen över huvud taget. Men det ger dig inte rätten att säga vad du vill till mig. 

Du har inte ens pratat med honom, du har ingen aning om vad han har sagt eller gjort under de snart två veckor han suttit anhållen och häktad. Att du ens öppnar din käft utan att ha pratat med honom säger så mycket om dig som person att det är helt otroligt. 

Han har redan en försvarare, han behöver inte en till. Dra åt helvete.


Emelie♥

sv ; hej , just nu är tyvär mitt liv inte riktigt på topp . Hur är de själv ? :D

2012-06-06 @ 20:08:43
URL: http://emeliecaesar.blogg.se/
Emelie♥

sv ; de var ju inte bra :/ vad har du gjort idag då ? :)

2012-06-06 @ 20:12:58
URL: http://emeliecaesar.blogg.se/
Emelie♥

ahokej , nä jag träffa Sara ett tag föut och fixat en ny design :)

2012-06-06 @ 20:30:55
URL: http://emeliecaesar.blogg.se/
Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Tack så mycket! Och desamma :)

Vad har du haft för dig idag? :) ♥



Kram

2012-06-06 @ 20:50:00
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/
Nathalie

Sv - Nja, det är sådär. Själv då?

2012-06-06 @ 21:39:45
URL: http://nnathaliebengtsson.blogg.se/
Josefine

Hej, fin blogg

skulle du kunna ta en tit in på min blogg, och fråga ngt på frågestunden, svarar alltid lika ärligt!

2012-06-06 @ 21:48:00
URL: http://safih.blogg.se/
Liiane Flygaree

Hej, fortsätt vara stark! Jag vet exakt vad du går egenom och jag finns här för dig om du vill snacka eller vad som helst, skicka ett mail eller skriv på facebook eler vad som helst! Puss

2012-06-06 @ 22:15:50
URL: http://liianeflygarees.blogg.se/
Liiane Flygaree

Hej, fortsätt vara stark! Jag vet exakt vad du går egenom och jag finns här för dig om du vill snacka eller vad som helst, skicka ett mail eller skriv på facebook eler vad som helst! Puss

2012-06-06 @ 22:15:50
URL: http://liianeflygarees.blogg.se/
Sara

Hej! Jag läser din blogg varje dag och jag tycker du är jätte stark! Lita på dig själv, du vet vad som är bäst själv, ingen annan. Ta inte åt dig av den där mamman säger, hon är inte värd det. Hon känner sig kanske skyldig till att hon "uppfostrat" sin son till den han är idag men bry dig inte. Det är han som förstört för sin dotter, sin mammas barnbarn, inte du. Du har inte gjort något fel och det är dags att du kan börja leva ditt liv utan att må dåligt över något som hände för 5år sedan som var någon annans fel. Snart kan du det, när allt ordnat sig, inte långt kvar! Det klarar du, det har du gjort hittills. Kramis <3

2012-06-06 @ 22:38:01
URL: http://saraheterjag.blogspot.se/
Anna med A

kom nyss hem:)

2012-06-06 @ 23:30:46
URL: http://annaavs.blogg.se/
Annica

Du klarar dig. :) Finns här! <3

2012-06-07 @ 04:54:26
URL: http://tankarnahosmig.blogspot.com
amina

Åhh, du verkar vara så stark som orkar fortsätta efter allt du stått ut med!! You go girl!

2012-06-07 @ 19:58:55
URL: http://aminaagic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious