if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

svar på kommentar

  2012-06-04 / 21:27:58 / Bloggen /

För det första, vem är du att ifrågasätta min blogg och det jag skriver här? Det är min blogg, vem som väljer att läsa är inte upp till mig så om du stör dig på det jag skriver fine, dra härifrån. 

Onödigt att ens lägga ner energi på att svara men jag tänker göra det ändå.. Det är uppenbart varför jag skriver, och jag har även skrivit om varför jag har bloggen. Det här är min dagbok - jag skriver om mitt liv och för första gången skriver jag om allt. Inte bara hej bloggen idag har jag varit i skolan nu ska jag sova hejdå. 

Genom att skriva bearbetar jag det som hänt. För mig är det lättare att skriva om saker än att prata om dem. 

Hände för fem år sedan, ja visst, men just nu är det väldigt aktuellt i mitt liv med anmälan, eventuellt väcka åtal och eventuellt rättegång. 

Utnyttjar våldtäkten? Haha, visste inte ens att det var möjligt. Hade jag velat utnyttja den här situationen så hade jag, för det första, inte varit anonym. För det andra så hade jag också tjänat pengar på bloggen, genom att ha massa reklam osv. Det enda jag har är plusikassan och där har jag tjänat tio kronor, du kan få dem om du vill? Kram på dig queen of bitterness


sanna

Konstigt, enligt mig handlar inte denna blogg BARA om våldtäkten utan hur man HANTERAR den efter om du fattar hur jag menar :)

2012-06-04 @ 22:23:47
URL: http://goldensanna.blogg.se/
Annica

Bry dig inte, Sara. :) Du, det finns bättre saker att lägga energi på - som dina vänner, familjen, skolan och sådant, än såna personer som ska "trycka ned en". Tänker på dig och hoppas att du har det bra. Väntar med spänning på svaret av e-posten. =)

2012-06-05 @ 05:59:37
URL: http://tankarnahosmig.blogspot.com
Jasmine

Läckert svar! Jag tror att jag måste få skicka dig en kram. - skickar kram -

Natti!

2012-06-09 @ 01:42:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/
MissLie - Fucked up

Helt rätt! Det bästa sättet att bearbeta på...

Kör på bara! :)

Kram

2012-06-10 @ 20:08:46
URL: http://www.misslie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious