if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-

  2012-05-05 / 12:53:38 / Bloggen /
Efter en natt av alldeles för lite sömn ska jag nu gå och köpa mig en pizza och en massa cola för att samla lite energi. Har ingen lust att ställa mig och laga mat, finns ingenting hemma heller och jag orkar inte handla. Skulle ha duschat men det orkar jag inte heller så det får bli någon annan gång! Vaknade för två timmar sedan ungefär, är trött.. När det är mörkt runtomkring mig kan jag inte sova, mitt huvud skapar saker som inte finns där i mörkret och jag stressar upp mig själv. Det är först när det börjar ljusna ute som jag börjar slappna av och faktiskt somnar på riktigt. Konstig tjej! 

De närmsta dagarna, från och med till idag fram tills på onsdag, är fullspäckade av jobbiga saker att göra. Det känns lite elakt att säga det här men jag kommer inte uppdatera under den tiden tyvärr! Antar att ni frågar er själva varför jag ens har en blogg om jag aldrig bloggar, men jag känner att jag verkligen inte orkar just nu. Behöver tänka på mig själv och vad jag mår bäst av, så vi hörs när vi hörs helt enkelt! Massor av kärlek till er och när jag kommer tillbaka om fem dagar lovar jag att berätta om allting som händer.


Lotta

Känner igen det där att det är lättare att sova när det är ljust dom perioderna man inte mår bra, jag har ångest ibland som gör att jag får svårt att komma till ro.

Det viktigaste är du känner själv när du orkar blogga eller inte orkar, tänk inte på oss. Det viktigaste är att du mår och har det bra.

Sköt om dig! Kramar!

2012-05-05 @ 13:24:35
URL: http://nattstad.se/lottiz63
ingbac44

Jag tycker att en blogg ska man skriva i när man känner för det. Inga krav.

2012-05-05 @ 17:09:12
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Becka [fotoblogg]

Åh, gillar din header väldigt mycket! Stämmer så bra! :D

2012-05-05 @ 23:41:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Amelia

Kan inte förstå hur jobbigt o snurrigt du har det nu, med anmälan och allt. Men jag tror på dig, o du har kraften o styrkan inom dig!

2012-05-06 @ 20:49:41
URL: http://meelias.blogg.se/
Jasmine

Ta vara på dig, tänk på dig själv i första hand. Blogga när du vill och har tid och ork; jag finns här och läser dina uppdateringar.

Kram

2012-05-07 @ 21:28:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious