if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

måndagstankar

  2012-05-21 / 14:17:44 / Bloggen /
Idag är tankarna på en annan planet, och igår kraschade kroppen. Blev hemma från skolan idag, när jag mår såhär orkar jag inte visa mig bland folk. Hela kroppen är liksom fylld av en känsla att människor ser rakt igenom en, att de vet vad som hänt och att de vet hur jag mår. Det är obehagligt. Hjärnan spelar spratt, man vet ju egentligen att allt är precis som vanligt och att ingen vet mer än vad de gjort förut. Paranoid tjej. 

Så idag kryper jag upp i soffan under en filt, har gjort i ordning lite mat och ska slå på några avsnitt av OC. Drömmer mig bort till en annan värld och ett annat liv. Ibland blir jag så avundsjuk på andra människor, det känns som att deras liv är så enkelt och perfekt, inga problem och ingen smärta. Sen kommer jag på att det är så andra människor ser mig, för det är den bilden jag skapat. Ingen vet hur jag mår egentligen, och så kanske andra människor också gör? De flesta har väl problem och sorg i sitt liv, och jag tror att majoriteten av alla människor väljer att hålla det inom sig. 




Tussie

Sv; Tack detsamma!

2012-05-21 @ 15:25:32
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Jasmine

Jag hoppas att du fick en skön dag hemma och att du mår bättre under kvällen eller under morgondagen.

Kram

2012-05-21 @ 17:29:22
URL: http://rosanatt.blogg.se/
ingbac44

Jag tror också att det är så att alla har sina bekymmer

2012-05-21 @ 20:46:30
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious