if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Some days everything just suck

  2012-11-07 / 17:17:04 / Bloggen /
Idag har min energi legat på botten i stort sett hela dagen. Hur jag än gör så känner jag mig verkligen inte motiverad till någonting över huvud taget. Jag kan koncentrera mig en stund men sedan rinner all min fokus ut ur sanden. Har massor att göra i skolan men jag känner bara att jag inte orkar. Har aldrig varit så borta i huvudet som jag känner att jag är just nu. 

Egentligen så älskar jag skolan och egentligen så vill jag göra alla uppgifter i tid. Det är så jag brukar göra. Jag vet också precis vad jag vill göra efter gymnasiet och att det här är det ENDA sättet att ta sig dit. Jag måste bita ihop det här sista året, men det är en skillnad på att veta vad man borde göra och att faktiskt göra det. 

Nu ska jag plugga fram tills klockan åtta och sedan ska jag gå och lägga mig. KÄMPA. 


Zombie - Devouring Brains Since 1984

Har läst igenom i stort sett hela bloggen och vill bara skicka kärlek till dig. Du är UNDERBAR och jag älskar dig för att du anmälde, för att du satt där i rättsalen och vittnade och för att du drev detta igenom. Om fler orkade, om fler kunde göra som dig - vad annorlunda världen hade varit. Jag är så glad för din skull för att han fick ett riktigt straff, för att han faktiskt inte kom undan.
Ville bara skicka en cyberkram. Och ett tack, helt enkelt.

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket <3 kram på dig också!!
None None

2012-11-08 @ 13:34:48
URL: http://voodoobunny.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious