if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

En helt vanlig tisdag

  2012-09-25 / 21:18:48 / Bloggen /
Dagarna springer förbi och jag hinner inte riktigt med, men jag gillar det på något sätt. Jag håller mig upptagen. Mår bra av det! På något sätt är det skönt att ha en form av stress i sitt liv. Jobb, kompisar, skola och allting annat som händer hela tiden. Så länge man kan hantera stressen och inte blir påverkad negativt så tror jag att det fungerar ganska bra! Klockan är tjugo över nio nu och jag borde egentligen sova, men är för uppe i varv för det trots att jag är jättetrött. Ska lägga mig och läsa en stund. Upp tidigt imorgon, jobba, sjukhuset, skolan, kontoret, simma. Står inte på för än det är kväll igen! Kram på er. 


frida

hej!
vill bara säga att jag tagit mig tid till att läsa igenom din blogg och jag har nog aldrig läst så mycket och samtidigt har jag försökt hålla tårarna inom mig. även blivit arg och förbannad. det är beundransvärt att läsa varenda mening, och jag funderar på hur man kan vara så stark och gå vidare efter något sådant som har hänt. helt otroligt fantastiskt! ingen person är värd att gå igenom något sådant.
hoppas att du har det bra nu och jag kommer absout inte sluta läsa din blogg ( den ligger redan i favoriter! )
kram <3

Svar: Åh. Tack! Blir så glad. <3 Livet är bra nu. Går i skolan, jobbar och skriver på min bok. Han sitter på anstalt och kommer sitta där ett bra tag till. Försöker gå vidare så gott det går, det är fortfarande jobbigt vissa dagar men det blir bättre och bättre.

Tack för din kommentar, betyder så himla mycket. Kram! <3
None None

2012-09-25 @ 22:17:15
URL: http://friidawidell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious