if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Thursdaaaaay

  2012-09-27 / 09:08:40 / Bloggen /
Den här veckan har gått så sjukt fort. Redan torsdag, bara en dag kvar sen helg. Jobbat idag och nu sitter jag och äter frukost framför datorn. Ska till BUP klockan tio och sedan hem och äta lunch, sen skolan och sen kurs ikväll. Långa dagar men jag älskar det. Påtal om BUP så börjar jag nog sakta men säkert närma mig ett slut på min tid där. Är ju faktiskt arton år och får inte gå kvar egentligen, men det blev så ändå. Men eftersom jag känner själv att jag mår mycket bättre så känner jag också mindre och mindre behov av samtalskontakten. Det kommer dock bli jävligt tråkigt att sluta där, trivs ju så bra. Men samtidigt är det ju ett tecken på att jag faktiskt gått vidare, så det är skönt också. 

Nu måste jag sluta babbla om jag ska hinna. Ha en bra dag!


Aldi

Jag blir så glad när jag får läsa såna här glada och sysselsatta inlägg! Jag har följt din resa från dag 1 och kan säga att du verkligen vuxit som person. Är så glad över att allting löst sig och att du nu fått en ro inom dig!

Massa styrkekramar till dig!

Svar: Åh, vad underbar du är. Tack så mycket! <3
None None

2012-09-27 @ 12:46:21
Emelie

Är så otroligt stolt. Du är en sån fin människa och jag tycker du är en sån stark människa. Är själv 18 & har inte haft/har det så lätt och det känns skönt att läsa din blogg, ger styrka. Kram!

Svar: Tack så mycket fina du! <3 Kämpa på, jag finns här om du känner att du vill prata av dig. Om du vill får du mejla! Kram
None None

2012-09-27 @ 18:07:52
Emmy

Kämpa på fina du! Du gör det redan jävligt bra måste jag säga<3

Svar: Tack så mycket finaste du! <3
None None

2012-09-28 @ 12:50:38
URL: http://striped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious