if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Dammar av bloggen

  2013-04-26 / 14:55:08 / Bloggen /
Hej! Kände att det var dags att damma av bloggen lite så kikar in och lämnar svar på ett par frågor så att ni vet att jag lever. Jag har inte glömt er!
Vad gör jag just nu? - Har precis sagt hejdå till mamma som varit häruppe hos mig i ett par dagar. Med sig ner tog hon den första flyttkartongen, jag kan inte förstå att det bara är två månader kvar innan jag ska vara ute ur min lägenhet. Men, det leder oss till en annan nyhet. När jag flyttar härifrån kommer jag att flytta ihop med Victor! Annars njuter jag av att det är helg även om jag ändå inte känner mig riktigt ledig. Planen för den här helgen är att göra skrivuppgifter idag, plugga matte imorgon och körkort på söndag. Ska även hinna med och sova så mycket jag bara kan så att jag orkar med stressveckorna som är kvar! 
Hur mår jag? - Jag mår bra! Riktigt jävla bra. Är lycklig och blickar framåt mot resten av mitt liv. 
Vad tänker jag på? - Studenten, helt klart! Klänningen är klar, skorna är klara, allt annat är planerat. Kommer bli bäst!
Vad händer i mitt liv? - Mycket, hela tiden. Just nu fokuserar jag på skolan, körkortet, vänner, Victor och flytten! Men med pirr i magen måste jag ändå säga att det är andra stora saker på gång också, och om jag säger att en dröm är på väg att bli sann så kanske vissa av er förstår vad jag menar ;-)!



När jag inte uppdaterar här kan ni följa mig på Facebook där jag heter Sara Stille eller Instagram där jag heter saramagdalenastille :-) 

Ha det så bra så hörs vi snart igen!


amanda <3

Jag mår så bra nu när jag läser att det är bra med dig efter en så lång tid! Jag känner inte dig och du känner inte mig, men jag har följt din resa och jag är så glad för att du har klarat dig, det är många som aldrig får tillbaka sina liv igen. Ta hand om dig tjejen, jag önskar dig all lycka i livet! <3

Svar: Vad glad jag blir! Kramar <3
None None

2013-05-11 @ 13:12:44
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious