if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Två månader senare

  2013-08-28 / 15:52:38 / Bloggen /
Hej vänner!
Det har nu gått två månader sedan jag klickade mig in här och skrev till er, tiden springer verkligen iväg. För ett år sedan kunde jag knappt leva utan den här bloggen och nu känns allt jag skriver här bara överflödigt. Som att sprida en gammal nyhet ungefär. Jag är klar med den här delen av mitt liv, den som finns beskriven i bloggen. Det är ett avslutat kapitel och jag har verkligen lämnat det och gått vidare även om det på ett sätt alltid kommer vara en del av mitt liv. Jag kommer alltid vara våldtagen, men jag har slutat må dåligt över det. Jag har slutat älta, slutat försöka glömma och helt enkelt leva med det som hänt. Kanske är det därför jag drar mig för att skriva här, för att allt som finns i arkiven påminner mig om någon som jag inte är längre.

Idag är det en lycklig tjej som sitter här. Min bok är alldeles strax färdig, jag har spelat in en dokumentärfilm, om mindre än en vecka börjar jag skolan och i december flyttar jag och Victor till en tvåa. Livet känns verkligen underbart! Jag kom in på juristlinjen i Örebro och kommer att bli åklagare. :-) :-) :-)

Jag vet inte vad mer jag ska berätta. Ni betyder fortfarande mycket för mig :-D Puss & kram


4everfine

Har du funderat på att börja blogga på något nytt ställe? En nystart liksom? Vore kul att läsa om allt nytt som händer :)

Svar: Har inte funderat så mycket på det faktiskt, uppdaterar mer min Facebook om vad som händer så du kan lägga till mig där om du vill :-) heter Sara Stille :-D
None None

2013-08-29 @ 11:13:28
URL: http://twitter.com/4everfine
Emelie

Åh herregud, jag blir så glad för din skull ! Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig i framtiden; det tvivlar jag inte en sekund på ! Massa kramar ! <3

Svar: <3 <3
None None

2013-08-29 @ 20:06:00
URL: http://detforflutna.blogg.se/
amanda <3

Lycka till med allt! <3

Svar: Tack <3
None None

2013-09-22 @ 22:43:18
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious