if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Äntligen fredag!

  2013-02-15 / 16:49:00 / Bloggen /
Åh, som jag sett fram emot den här dagen och helgen. Har jobbat på som en galning i skolan de tre dagar jag varit där denna vecka och faktiskt fått en hel del gjort. Igår skickade jag in fyra ganska stora uppgifter, och idag har jag skickat in ytterligare en och snart en till! Går undan när motivationen väl hittar tillbaka, och jag tar vara på den för jag vet inte när den försvinner nästa gång. Har som ni märkt mått ganska dåligt nu i ett par veckor, men det börjar äntligen vända tillbaka och jag känner igen mig själv igen. Har varit ledsen utan någon egentlig anledning vilket gjort mig frustrerad eftersom jag inte vetat vad eller hur jag ska göra för att må bra igen! Har inte gjort någonting speciellt nu heller, känner mig bara piggare. 

Nu har jag precis tagit en lång dusch, ganska onödigt egentligen eftersom jag ska träna sen. Varit och gjort ett syntest och skickat iväg papper till Transportstyrelsen också så snart får jag mitt körkortstillstånd. Får se om jag vågar övningsköra, har en liten fobi för allt som går fortfare än en cykel.. Men synen var på topp iallafall vilket känns skönt då båda mina föräldrar har synfel, glad att jag sluppit det! Har många gånger funderat på om min migrän haft något med synen att göra, men det har aldrig visat något så det är inte det som är felet. Har opererat bort allt möjligt på insidan av näsan och halsen också så där finns ingenting kvar, körteln och halsmandlarna och nån vävnad och gud vet vad. Även gjort skallröntgen, gått till en homeopat, ätit massa mediciner och gått hos en sjukgymnast. Ingen vet varför jag har migrän :-) haha nu vet ni.. 

Nu ska jag äta något! Sen kolla på Sons of anarchy. Bara fyra avsnitt kvar av sista säsongen, dear lord... Jax is my future husband. Pusshej!

Tumblr_mi2ukm80vp1r5lq1ho1_500_large
Vissa människor är helt enkelt inte värda energin man spenderar på dem. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious