if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-

  2013-01-05 / 23:11:23 / Bloggen /
För fem dagar sedan publicerade jag min identitet och min film "Den delen av mig ni inte visste om" på både bloggen och Facebook, och varenda dag sedan dess har det ramlat in mejl, kommentarer och Facebook-meddelanden om vilken förebild jag är, hur stark jag är, hur modig jag är och hur mycket människor har blivit berörda av filmen. Det känns helt overkligt och jag är så sjukt glad och överväldigad. Fina, fina människor. 

Jag har gått som på ett moln, fram tills i torsdags. Och fram tills igår. Även om den människan som bidragit allra mest till att mitt liv blivit förstört nu sitter bakom lås och bom så finns det andra människor som hänger sig fast vid mina fötter och håller mig nere när jag stiger uppåt. Människor som egentligen borde vara de som står bakom och stöttar mig mer än någon annan, men istället gör raka motsatsen. Tråkigt men sant. Önskar att det inte var sant dock. 

Tur att jag har världens bästa systrar och världens bästa vänner. 


Lina

Härligt att det gav resultat! Starkt!!

Om du vill muntras upp eller så (för stunden, fattar att sånt du gått igenom inte hjälper med nåt materiellt..), så har jag en liten tävling i bloggen! Du kan vinna 1st XLash och 1st Xbrow om du motiverar med ditt roligaste skämt! Även om inte just du vinner så kan det ju vara roligt att läsa om allas skämt!
Kram på dig!

Svar: Tack för tipset, ska kika in!
None None

2013-01-06 @ 09:42:37
URL: http://linaohlsen.se
natacha

Fin blogg! :)
Kolla gärna in hos mig

Svar: Tack :)
None None

2013-01-07 @ 23:06:09
URL: http://atstorning.devote.se
Johanna

Hatten av för dig. Jag vet hur det känns att bära runt på en ryggsäck av fruktansvärda minnen och sorgen i bröstet av en förlorad barndom. Du är starkare än de flesta av oss men med hjälp av personer som dig så vågar vi kanske stiga fram och berätta vilka as det finns här i världen.

Svar: Tack så jättemycket Johanna! ♥ du är stark. Kramar
None None

2013-01-08 @ 14:26:37
Min Berättelse

Hej. Tänkte sålla mig till skaran och säga att det var jättestarkt gjort av dig. Så underbart att det finns personer som du där ute. Och att det finns dom som kan må så dåligt men lyckas ta sig upp därifrån!
Blev också våldtagen. En av mina bästa vänner. Själv tillhör jag skaran som aldrig anmälde. Resten av mina "vänner" vände mig ryggen när jag äntligen vågade berätta vad som hänt ett år senare. Det var nästan värre än händelsen i sig....
Bra att du verkar ha lyckats hitta bra vänner att omge dig med!
Önskar dig all lycka framöver!! Kram

Svar: Tusen tack! ♥ Du är stark du med och jag förstår känslan av att bli sviken, vissa har vänt mig ryggen med. Men du får tänka att de helt enkelt inte är värda dig och att du är så mycket starkare och bättre. Kramar! ♥
None None

2013-01-08 @ 19:28:42
URL: http://minberattelse.wordpress.com/
Sarah

http://youtu.be/gn-Fda5MLYA det här hoppas jag du tycker är värt din tid. Titta gärna och dela vidare. Kvinnor som utsatts för våld behöver kanske en liten push över tröskeln för att orka och våga anmäla. Jag pratar engelska här för jag tänkte medvetet att man på så sätt kunde nå ut till fler av de som drabbats av något sådant. Jag hoppas denna video kan göra positiv skillnad för NÅGON där ute. <3

Svar: Du är stark!
None None

2013-01-08 @ 21:45:52
URL: http://colourblindart.com
Rebecka

Ville bara säga att jag tycker du är sjukt stark och jag är glad att det gav resultat för du är sjukt modig!! Är ny läsare på bloggen så har inte sätt videon vad heter Den på youtube för jag hittar den inte! Kolla gärna in och läs min blogg också :)

Svar: Tusen tack Rebecka och förlåt för sent svar. På Youtube heter filmen Den delen av mig ni inte visste om ♥
None None

2013-01-10 @ 17:50:42
URL: http://Www.bbeckagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious